Hemma!

Så var man hemma i Sverige igen, på gott och ont. Måste säg att C skött bloggen med högsta möjliga kvalitet! Och den nya bakgruden är supervårig och piggar/fräschar verkligen upp :)
Så till min resa... Hoppas alla haft det bra här hemma! - Jag har haft det otroligt bra! Första 4 dagarna var det strålande sol, inga moln, lite folk, breda pister och mycjet snö! Fantastiskt med andra ord.
De sista 2 dagarna var sådär, det var molnigt och snön började att avta. Men det gjorde inget, mitt sällskap var underbart så då spelar det faktiskt ingen roll!
Nå, sista dagen... Då bestäm jag och J oss för att testa snowboard, och inte skulle vi ta någon lektion. Nej nej, kan bäst själv var det! Min kropp värker fortfarande, det är det enda jag säger. Men jag lärde mig åka lift och svänga (åtminstone på ett håll). När vi kom hem var vi genomblöta, vi hade legat mer än stått upp i backen. Haha. ¨
Men kul var det :)
Tråkigt nog är jag inte så brun i ansiktet, den brännan jag drog på mig de första dagarna har försvunnit p.g.a. 2 sunkväder dagar! Men men, det är inte hela världen.
Nu ska jag äta frukost!
Puss på er!
M
   image351  image350 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul att ha dig hemma igen min vän

2008-02-24 @ 11:36:03
Postat av: Carmen

Härligt det ser ut! verkar som du haft en rolig vecka :) måste säga att du ser väldigt trendig ut i dina skidkläder! en annan ser ut som en liten fet unge i skidställ haha. Kommer aldrig lyckas se cool ut i det! känner mig så obekväm, kanske därför hehe. Du ser helt naturlig ut :)
Kram

2008-02-24 @ 15:24:37
URL: http://www.carmelia.blogg.se
Postat av: Kajsa

Svar: Haha, jag försöker... Jag försöker... Hahahah!

2008-02-24 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0