hemma igen

Nu är jag hemma efter en heldag på IKEA, tog längre tid än
vad jag trodde det skulle göra. Jag och mamma åkte dit med
två andra flickor (rättare sagt 1 flicka + 1 kvinna). Det gjorde att
mamma och den andra kvinnan nu hade möjlighet att gå runt och
disskutera alla små saker som de såg. Är det bara jag och mamma
drar vi igenom affären på mindre än en timme. Och har trotsallt sett
exakt lika mycket. Men jag ska inte klaga, jag hade en trevlig dag. Som
tur var hittade jag min kamera i väskan, så jag och Jasmine (iaf jag)
förvandlades till två linslöss. Jag handlade inget speciellt idag, men det 
blev iaf en ny kudde. Min f.d. var rejält platt, så nu ska jag nog sova gott.

Här kommer i vilket fall som helst ett litet smakprov från min dag :) Vi tyckte
att bloggen var redo för en "dagens outfit" även om det var en väldigt soft
sådan. Dock ser jag ut som ett spöke på bilden, antar att det var p.g.a. alla
inställningar vi skulle prova :P C

                           
            
  
   

Kommentarer
Postat av: Oscar

Soft men snyggt!! Gulligt foto från bilen ;)

2008-02-21 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0