Helvetesmorgon

Jag vaknade imorse med en sprängande huvudvärk, så där
så att det dunkar och slår från tinningarna. Men jag drog mig
upp från sängen för att äta frukost. Efter en stund fick jag
fruktansvärt ont i magen, jag kunde inte stå upprätt knappt. Efter
att jag vilat i tjugo minuter packade jag ihop mina idrottskläder
för att ge mig ut i ett piskande regn, klart hade jag motvind hela
vägen till skolan och var dessutom lite försenad så jag var tvungen
att cykla som en galning=värre huvudvärk. Skolan har fortsatt lika
f*ittigt. Och nu måste jag ut på f*tt bankärende. Jag hatar dessa
dagar. C♥



Men så finns det personer som gör allt så mycket bättre. Tack!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Stackare, hoppas du snart mår bättre!!

2008-02-26 @ 15:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0