Helg!!

Helgen är kommen, men frågan är hur det gick det till?
Har aldrig varit med om en snabbare skolvecka i hela
mitt liv. Känns som det var måndag igår för sjutton! Jag
känner mig helt  vilse i dagarna. Men det är ju förstås
väldigt positivt, helg vill vi ha :) Hade varit värre om det
var tvärt om; som när man vaknar en onsdag och tror
att det är fredag. Jippi när man får reda på hur det egen-
tligen ligger till.

Förövrigt har det varit en soft dag.Hade bara tre lektioner i
skolan och det bästa av allt: sovmorgon. Det, om något, är
sjukt underskattat. Man hinner göra så mycket nyttiga saker
på morgonen då. Och på något sätt får det skolan att kännas
mindre som ett fängelse och mer som något man valt frivilligt.

Nu ska jag äta mellanmål; Fil + Kellogs All Bran = ♥
                                                                                                         
/  C♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0