hej

Det blev inte mycket handlat idag i stan. Det är i för sig rätt
så bra, aldrig fel att spara sina pengar. Det blev iallafall en
lite längre t-shirt, tråkigt helsvart, men den var nödvändig!
Hatar alla mina gamla baslinnen och t-shirtar som knappt
täcker magen. Usch, det är så fult med barhud mellan jeansen
och t-shirten. Har jäkligt svårt för det. 

                   
                      inte snyggt med för kort tröja..

Läste nyss ett citat, av sångerskan Amy Winehouse, i Veckorevyn.
"Att kunna slåss har inte att göra med hur stor du är. Det har att göra
med hur arg du är."
Detta är så jäkla sant! Vilken liten tunnis som helst kan få oanade krafter
då det hettar till rejält. Detta har jag tidigare försökt förklara för min bror. Men
han har inte trott på mig riktigt. Nu känner jag mig som en vinnare :) C♥

Kommentarer
Postat av: Oscar

Det här med och visa lite hud är väl inte SÅ farligt? visserligen om man är lika smällfet och totalt raserad som brittney spears är. :)

2008-02-20 @ 20:51:57
Postat av: Oscar

Förresten, fick du också den underbara lookbooken (eller vad man ska säga) från acne idag? :) om INTE så måste du registerar dig på deras hemsida så får du den vid varje ny kollektion :) ME LIKE

2008-02-20 @ 20:53:18
Postat av: Tobias

svar: usch ja, man blir så lack!

2008-02-20 @ 20:54:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: jag svarar, tkr man ska se om det inte bara är "snyggt" eller "okey"

2008-02-20 @ 21:10:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0