Hej

Veckans sista dag, eller rättare sagt kväll, är kommen. Vilket
innebär ny vecka imorgon. Grymt skönt, för då är det bara 5 ynka
skoldagar att beta av innan det välbehövliga lovet :) 
Även idag var det strålande väder, känns verkligen som vår, och det
är bara den 10 januari. Helt sjukt! Har varit en otroligt soft söndag, 
utan något plugg. Började dagen med en löprunda och sen åkte
jag, mammi, pappi och lilla Alice till skogen. Därefter har jag bara
slappat, kollat på sex and the city mestadels. Det är nog det bästa
tidsfördriv som någonsin funnits. 

                                     

Sorry att det ännu inte kommit in några bilder sedan i fredags. Men
jag har inte bilderna ännu. Men jag lovar (nästan iaf) att dem kommer
snart. Nu blir det spanska plugg. Ha en bra söndagskväll! C♥

Förresten så har fritidsresor utökat sina resemål, och en nyhet inför vintern
2008 är Maldiverna. Blir man inte j*ävligt sugen när man kollar på bilderna?



  


Kommentarer
Postat av: Carmen

OMG vilka bilder!! jag vill boka nu haha.

2008-02-11 @ 13:23:55
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0