Godnattis

Jag måste säga att jag jag blev glatt överraskad av filmen (Systrar
i jeans
). Den föll mig verkligen i smaken. En tjejfilm när den är som
bäst. Gud vad jag bölade, haha! Mina ögon är typ helt rödgråtna :P
Måste köpa denna filmen, så att jag kan se den femtioelva gånger,
precis som jag gör med alla andra filmer jag gillar =)
Nu ska jag sova hade jag tänkt mig. Så jäklans skönt att bara gå i skolan
i femtio minuter imorgon. Lyx! C♥

           
             Blake Lively (en av rollerna i Systrar i jeans) är så
             satans söt! Dessutom går hon runt med mitt favvis-hår.

Kommentarer
Postat av: Carmen

Tack för tipset om bikinin darling :)
var dock en aning liiiten, hahaha. Du är skön! kanske går att klämma i sig för det priset ;) skriv till mig om du hittar fler roliga tips, annars håller jag ju såklart stenkoll på dina tips här på bloggen :D
Kram!

2008-02-27 @ 10:18:55
URL: http://www.carmelia.blogg.se
Postat av: Babba

ååh hon är så snygg ja, och hennes hår är gudomligt !! :D

2008-02-27 @ 18:09:18
URL: http://babybabbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0