Godmorgon

Så nu var söndagen kommen, veckans sista dag men även
lovets sista dag. Lite sorgligt det dära, men det ska samtidigt
bli kul att komma tillbaks till skolan och träffa Kajsa. Känns som
en hel evighet sen jag såg min favorit, trots att det bara är en dryg
vecka sedan. Men att sitta i skolbänken igen med läxor långt upp
över öronen är inget jag längtar efter. På tal om läxor borde jag så 
smått sätta igång och studera till matteprovet idag. Redan prov
på halva matte D-kursen. Isch, men jag tror faktiskt att jag spar plugget
tills imorgon. Det är ju faktiskt fortfarande lov! 
Det lockar mer att åka ut i skogen med Alice. Ååh min hund är min lilla
ögonsten <3 C♥

image355 

 


Kommentarer
Postat av: Carmen

SÖT!!!!!

2008-02-24 @ 15:20:58
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0