godmorgon

Hoppas att ni sovit gott, det gjorde jag iaf. Trots många sjuka
drömmar om vänner som klippte av sina hår för att kunna råna
några grannar (!?). Sovmorgon fick jag så det heter duga, gick nyss
upp. Lyx! Och morgonen börjar med idrott, närmare bestämt yoga.
Ska bli jätte kul! Första (och enda) gången jag testade på denna
sport/aktivitet (?) gick det mindre bra. Jag är väl inte riktigt den där
viga personen av mig. Men ska bli kul att se alla klasskamrater 
köra hunden och kolibrin och alla andra konstiga rörelser :) 

Ha en super bra dag! C♥ 

             

Måste även visa en sjuk bild jag hittade när jag sökte på yoga. Haha!
                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0