Godmorgon onsdag

Jag var fruktansvärt trött när jag vaknade tidigare imorse.
Vilket var väldigt konstigt för jag har fått mer än mina 8
timmars sömn inatt. Det var nästan nära på att jag sköt upp
löpningen tills i eftermiddag. Men med den tanken flög
jag upp ur sängen. Morgonen är min gyllene träningsstund,
då får jag ut mest av den. Därför är det tråkigt att gymmen inte
 öppnar lite tidigare. Fast jag tror ändå att det blir ett gymkort i
födelsedagspresent. Känns som det är behövligt. På tal om
födelsedag blev jag lite deprimerad igår när jag låg och filosoferade.
Tänk att man snart är så gammal att man flyttar hemifrån, och då
 finns inte mamma och pappa där på morgonen med tårta, sång
och paketer. Det allra sorgligaste dem är inte där och uppvaktar
 och kramar om en. Nej, snyft. Nu blir jag ledsen. Ska trösta mig
med en portion gröt!

Hoppas att ni får en bra dag! C♥

Kommentarer
Postat av: Oscar

När fyller du år? =)

2008-02-06 @ 16:11:58
Postat av: Caroline

Svar: På tisdag :)

2008-02-06 @ 22:10:10
URL: http://malmbergholst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0