godmorgon måndag

Hoppas att ni sovit gott, det har jag gjort och till på köpet
vaknade jag utsövd och pigg! Jag gav mig därefter ut på
min vanliga löparrunda. Jag vet i katten var jag fick all energi
ifrån, men gud vad jag sprang! Folk glodde lite suspekt
på mig, men det peppade ännu mer. Benen hann inte
med den takt övriga kroppen ville hålla, haha. De hann
knappt med dem stackarna :P Grymt underbar känsla fick
jag idag, har hört att man kan uppnå något visst stadium när
man springer som gör att alla fysiska känslor stängs av, inget
är jobbigt längre utan man mår så bra. Jag tror jag kom till det
stadiet idag :)

Som om inte detta vore nog är vädret helt underbart! Solen  skiner
på en klarblå himmel (nästan iaf). Jag får en stark lust av att bara
skita i skolan idag och stanna hemma, gå en lång promenad och
sen sätta mig ute i solen med en kopp te och en bok (jag kan t.o.m.
sträcka mig så långt som Oliver Twist!). Men icke, jag behöver komma
tillbaks till vardagen även om det varit skönt med ett oändligt långt lov.

Nu ska jag äta en god grötfrukost och sen ta det lungt innan skolan
börjar tio i elva :) C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0