Godmiddag

Hoppas att allt är bra med er idag. Jag mår prima, men är dock en anings
trött. Har redan hunnit med att beta av dagensträning, gött! Nu håller jag på
att fixa mig iordning för att åka in till stan en runda. Tänkte köpa byxorna jag
skrev om igår plus lite andra små saker. Därefter blir det tacobuffé med ma-
mi. Förresten måste min hund vara bland de konstigaste hundar som finns.
Hon har inte gått upp än! Jag förstår inte vad den hunden har för blåsa.

Förövrigt är jag i akut behov av ett besök hos frisören. Jag tänker inte berätta
hur länge sedan det var jag klippte mig. Mina toppar är bland det värsta jag
sett! Dessutom måste jag snart börja slinga håret blont inför sommaren.
Enda sättet att gå tillväga om jag ska bli helblond. Problemet är bara att jag
avskyr slingor, iaf på mig själv. Andra kan vara jätte snygga i det, men inte jag.
Slingorna sitter alltid på fel ställen och är alltid på tok för tjocka även fast man
bett om nåltunna. Dagens i-lands problem, jag vet. Men barnen i Afrika ska
bara veta hur svårt det är att få rätt nyans på håret! (VARNING! Skämt, skämt!)

Nej nu ska jag försöka ta mig ur pyjamasen (som jag alltid har på mig när
jag är hemma, ej alltid samma pyjamas dock) och bege mig in mot stan.
Ciao! C♥

                     image292
                      Gossip girl's Leighton Meester är snygg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0