Glädje x 100000

JIPPI!! Jag är på hejdundrandes glatt humör. Pappa har bokat ett
hus i Thailand under vecka 8 och 9 nästan år :) :) :) Det trodde jag
aldrig skulle inträffa, fy f*n vad najs! Ååh jag springer runt och gör
små glädjeskutt här hemma. Har inte rest med familjen på fyra eller
 fem år. Hade faktiskt gett upp hoppet, men nu så! Visst det är lång tid
tills dess och mycket kan hända innan, men jag är glad ändå. För det
är ett stort steg på vägen! Huset ligger i Koh Samui och ser riktigt fint
ut, med egen pool och allt :)



"Den bästa tiden att besöka Koh Samui är mellan december och juni då
monsunerna är över och vädret är solsäkert.

Koh Samui är mycket lugnare än Phuket och stränderna är oslagbara.
Vattnet är kristallklart och varmt: På Samui lever man på stranden! De
35 000 personer som utgör den lokala befolkningen är bland det vänligaste
 man kan tänka sig och kokospalmerna växer överallt."

Låter det inte som drömmen? C♥


Kommentarer
Postat av: Carmen

Jag DÖR av avundsjuka!!! gud va härligt :D roligt att ni äntligen åker iväg tillsammans! det är ändå nästa mysigast att åka med familjen, för man slipper tänka på allt själv och det att slappna av och njuta av god mat och sol :) om man åker med kompisar är det mer snålande och plannering hehe. Lyxigt med eget hus! din pappa får sina snilleblixtar då och då, haha.
Bilderna ser helt underbara ut!
Puss

2008-02-24 @ 15:19:40
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0