fullt på schemat

WOW! Äntligen en minut över till datorn, varken jag eller C har haft tid att bloggat speciellt mycket idag. Först satt vi till skolan till ca halv 5 med den eländiga kemin! När jag kom hem sen stack jag och mamma direkt till OnOff för att hämta en ny Ipod till mig :) Den gamla gick sönder. Tyvärr fanns denna modell ej i rosa. Sorligt, men jag köpte en rosa liten strumpa till den! :) - alltid något!
Efter det handlade vi (bl.a. Albran som jag gick miste om imrose för att de var slut) och sedan bar det hem för att städa, efter det lagade vi soppa och NU har jag fått en chans att sätta mig vid datan. Speckat eller vad?!
C har inte heller haft det lätt, fängslad på banken. Och nu väntar mer kemi!
Vi hörs kanske sen, om jag inte kollapsat innan.
M
                             image206
                                   Denna blev det, fast i sunk-färgen silver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0