Filmtips!

Ni har kanske märkt att jag gillar att kolla på film. Det är den
perfekta tidsfördrivaren, då man inte har något bättre för sig. Igår
blev det filmen into the wild. Den rekommenderas varmt. En vädligt
speciell film. Den handlar om en kille som tröttnat på det ytliga och
materiella livet som han växt upp med, och ger sig därför ut i vildmarken.
På vägen träffar han många olika människor som alla verkar fastna för
honom. Men nu vill jag inte berätta mer, utan jag tycker att ni ska se den
själva istället. Filmen är baserad på en verklighändelse, och jag antar att
den kommer på bio om cirka tre veckor. Jag ger den betyget 4,5 av 5.

Into the Wild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0