Filmslukare

Godmorgon sötisar :) Hoppas att ni sovit gott. Jag gick och
lade mig tidigt igår och sov rätt länge, men är fortfarande dödstrött.
Det beror nog på att jag har många sovtimmar kvar att ta igen, det räcker
inte bara med en natt. Enligt min psykologilärare lider jag nog av
extrem sömnbrist :P

Igår gjorde jag inget roligt alls. Hade sett fram emot Andreas födelsedags-
fest, men den blev det inget av tyvärr. Istället kollade jag på flera olika filmer.
Började med Beemovie, ingen jag skulle rekommendera. Men den var helt
okej, varken bra eller dålig. Dock rätt dåligt tecknad, inte sådär coolt som
toystory och inte sådär speciell som typ snövit. Därefter kollade jag på
Suburbangirl den var inte heller bra, (kände att jag hade otur med filmerna
igår) jäkligt seg och tråkig. Kändes väldigt onödig! Tillsist kollade jag på Mr
Magoriums Wonder Emporium
. Den var mysig men passar nog främst mindre
barn (vilket jag faktiskt inte räknar mig själv till). Natalie Portman spelade huvud-
rollen, och eftersom jag nästintill avgudar Portman, blev filmen rätt bra ändå. Den
hade iallafall ett fint budskap. 
                                        
          
Nej, nu måste jag klä på mig. Mamma och jag ska åka till stan om en stund.
Måste kolla runt om det har kommit in något nytt, fräscht. Hoppas inte på det,
jag måste spara mina pengar. Jag har, precis som Kajsa, bestämt mig för att
denna terminen vara extra sparsam. Vill kunna unna mig att leva loppan i
sommar istället! Förresten tycker jag att ni bör kolla in min kära vän Carmens
 blogg
. Hon är grym! Det hon skriver känns lite som Carrie i SATC. Alltid lika
intressant att läsa :) Nu måste jag verkligen göra mig i ordning!

Ha en bra dag! / C♥     


Kommentarer
Postat av: Carmen

Åh blev så nöjd när du sa att jag skriver lite som Carrie :) du skulle se mitt leende. Och gud va sött att din mammi blev så rörd :) hälsa henne från mig! var länge sen nu... tiden går.
Jag vill absolut hälsa på dig i sommar! och jag är säker på att er resa kommer äga (låter mkt lyxigare och fräschare än vår bulli-resa med galna kärringar och äckliga killar!).
Visst är det svårt att spara?! finns ju så mkt fint! men jag måste också försöka spara till sommarn.
Hoppas ni hittar nåt fint ändå på stan, eller tar en mysig fika.
KRAM!

2008-02-02 @ 14:55:47
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0