Fett(o)is-dagen :)

En av mina favoritdagar! Ska snart gå ner och fira med en semla, jag har verkligen framkallat ett beroende!
Avvänjingsklinik nästa! Yogan var superrolig och jag vill verkligen börja på det! Känns som man verkligen hade haft en chans och bygga upp en stark kropp genom yogan, både fysiskt och mentalt. Ska genast kolla upp det på Friskvårdshuset!
Förövrigt känner jag mig sjukt sugen på att snygga upp mina naglar, kanske hade kunnat göras med hjälp av denna penna från Sephora?!
Jag o C ska nog beställa hem ett lager till min syster (som bor i USA) som hon sedan kan ta hem till sommaren! Woho :) Då blir frakten mycket billigare, ja gratis faktiskt.
Tjingeling sålänge!
M

image196


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0