Ellegalan

Ellegalan gick som bekant av stapeln igår. Hade gärna
varit där och minglat runt bland alla snygga kändisar.

Vinnarna

Årets hår-och makeupartist: Mike Lundgren

Årets modefotograf: Andreas Sjödin

Årets modell: Elsa Sylvan

Årets H&M-stipendiat Hållbarhet: Bergmans

Årets modestylist: Mattias Karlsson

Årets celebritetsstylist: Jonas Hallberg

Årets bäst fest-scenklädda: Sahara Hotnights

Årets internationella designer: Dries van Noten

Årets H&M-stipendiat Nykomling: Jojo & Malou

Årets bäst klädda kvinna: Marina Schiptjenko

Årets blickfång: Sandra Backlund

Årets bästklädda man: Jonas Åkerlund
Årets hederspris: Anna Holtblad
Årets designer: Jonny Johansson (Acne Jeans)
De olika vinnarna kan ni läsa mer om här.

Måste bara säga att Ebba von Sydow inte var i sitt esse igår, jag gillar 
inte kjolen alls. Den känns bara konstig. Gynning var som vanligt söt
som en liten nöt. Klänningen var dock jäkligt kort, undrar hur den ser
ut bakifrån? :P Haha, vad sjutton har Kishti fått på sig? Nej, den gillade
jag inte heller. Daniel från idol var super söt som vanligt, han är så cool!
 Herr och fru Schulman var stiliga. Elin Kling var som vanligt söt, fint med
blommor. Sofi Fahrman strålade ikapp med sin gula klänning, hon ser
alltid så där störigt fräsch ut. Freja bar den nya innefrisyren; rosetten.
Tyckte dock inte hennes klänning var fin alls. Överlag är jag rätt missnöjd med
deras kläder. T.o.m några som kom i jeans. Tråkig på en glammig gala tycker
jag.C♥

Gynning             Elsa Sylvan           Ebba         Daniel              Sofi
    
Schulman          Kling     Sahara hotnights   Freja      Kishti
         

Kommentarer
Postat av: Carmen

Här är lite skvaller från stockholm. Gissa vem som satt osminkad i träningsoverall på mitt café idag (och såg lagom sliten, men söt ut) - kanske inte så upphetsande men ändå kul - freja från topmodell. Hon satt och babblade den andra bruden i rosa klänning på bilden... intressant att de bakis-fikar på mitt café av stockholms tusentals ställen! åh mer sånt hehe. hörde dock inget intressant om elle-galan tyvärr, men de lät som de var irriterade på någon... hm. Hon var i alla fall hemskt trevlig mot mig i kassan! ingen diva här inte.
Gynning var för övrigt snyggast som vanligt! hur gör männskan? verkligen fin i sitt bruna hår. Håller med om att de inte var så gala-klädda! hallå, kolla på HOLLYWOOD människor. VÅGA sticka ut med riktiga blåsor (typ som evas klänning på min blogg!).

Kram

2008-02-02 @ 20:51:26
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0