dan för dan..

Då sitter man här igen. Dagen innan ett prov. Jag hatar det, lika
jobbigt varje gång. Den stora frågan lyder: "Plugga eller inte plugga?"
Idag har jag kört stenhårt på alternativ nr två. Jag orkar helt enkelt inte
lägga ner mer tid av mitt liv på att nöta in något jag glömmer en vecka
(en dag?) senare. Nej, nu lär jag mig det viktigaste helt enkelt, och
hoppas att läraren ställer frågor utefter det. Förövrigt är det sista skol-
dagen imorgon. Sjukt skön känsla! En HEL veckas ledighet :) :) Då ska
jag ladda batterierna, medan Kajsa den fuskisen ska till Österrike. Hon
är skyldig oss alla att ta med fina bilder hem. Tycker ni inte?

Topshop har även fått in ett par nya favoriter. Kjolen är supersöt. Me like/ C
kollage, marni, shoes, ysl
Bilden kommer ifrån Suratanten.
 

Kommentarer
Postat av: Carmen

Ja, kajsa är skyldig oss fina bilder!
och kjolen är jättesöt! jäkla topshop, de har FÖR snygga kläder! och skor...
puss

2008-02-15 @ 11:08:08
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0