Converse

Jag är ägare till ett par converse, som jag inte har en dugg aning
om varför jag köpte. Ett av de där korkade rea-köpen. Färgen är helt
obeskrivlig, ljust mossgrön kanske man kan kalla den (?). Nä fy, de tänker
jag inte sätta på fötterna i första taget. Lite sorgligt med tanke på att de
använts 1 ynka gång. Någon som vill köpa för en billig peng? ;) (Bör
kanske tilläggas att det är modellen med högt skaft).
Men nu är det så att jag är sugen på ett par converse till, men denna
gången ett par som känns mer rätt. Någon av dessa två här nedanför,
helst båda. Känns som att de kan bli trogna vänner (och när dem är så
snygga kan jag nästan glömma att de känns som man går på två plankor).
Vad tycker ni om converse-skor? Föredrar ni den lägre eller högre mod-
ellen? C♥

image387

Kommentarer
Postat av: johanna

personligen älskar jag alla slags converse. fast de med lågt skaft är kanske lite mer 'somriga'. :)

2008-02-26 @ 20:41:00
URL: http://johannamakinen.blogg.se
Postat av: Jasmine

Jag har sånna rosa med högt skaft. Converse skor är sjuukt sköna :)

2008-02-26 @ 20:41:37
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: :)

Hur mycket säljer du dom för?(om dom är kvar )

=P

2010-05-06 @ 16:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0