celebrity

Vad gör man gör man när man är sjuk en fredagskväll? Jo man
kollar runt på internet och skriver massor av onödiga inlägg på
bloggen förstås. Vad trodde ni annars, liksom?

Jag vill inte kalla mig själv för en riktigt "kändis-lover", men jag älskar
att kolla runt på olika sidor för att se vad dem har haft på sig för
kläder i veckan. Hur deras hår såg ut, hur dem var sminkade osv.
Det är alltid kul med inspiration. Dock tycker jag det är rätt ointress-
ant att få reda på vem som åkte in på rehab senast osv. En kändis
jag snöat in på idag är Jamie Lynn Spears. Hon är (var?) grymt fräsch.
Fin kropp som alltid verkar ha tendens till att vara snyggt gyllene brun.
Då hon bar denna snygga orange klänning, var hon i sitt esse enligt mig. 

                          

Dock kan jag hålla med om att hela Britney-insidenten är väldigt tragiskt.
Stackars männsika. Får hoppas att inte syrran går i samma spår. C♥

                                        
                       Länge sedan..                     En av de mer misslyckade
                                                                       klädvalen av B.

Kommentarer
Postat av: Carmen

Jamie var grymt söt i den där klänningen! färgen klär henne som handen i handsken :) jag äger själv inget orange, men har sett att det kommit en hel del snygga grejer i denna härligt varma färg. Tror nog det blir lite shopping i vår och leta upp något snyggt orange! och ja.. brittan ser verkligen förjävlig ut nuförtiden. Hoppas verkligen inte syrran går i samma fotspår. Hon är fortfarande fräsch och söt!
Krya på dig!

2008-02-16 @ 14:42:34
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0