back on track

Hej mina vänner =) Hoppas att ni mår bra, för det gör inte jag. Inte
sådär jätte iaf, men jag får faktiskt skylla mig själv. Men det kommer
jag till senare. Ska börja med att säga att jag haft en super skön spa
"resa" (var ju trotsallt knappt ett dygn..). Skönt att komma bort, även fast
bara för en dag. Jag har badat, vattengympat, läst, sovit och ätit gott. Kan
inte bli bättre. Jag har dock känt mig lite små krasslig hela tiden, men
imorse kände jag mig pigg. När vi för en stund sedan anlände hem, tog
jag därför på mig löparskorna och gav mig ut. Riktigt, riktigt korkat! Nu mår
jag inte så jätte bra länge, ärligt talat mår jag ganska uselt. Men vafan, jag 
hatar att vara sjuk. Jag vill ju kunna göra det jag känner för, utan att någon
dum förkylning stoppar mig. Imorgon blir det dock en vilodag, för att sen på
det på onsdag igen :) hihi, skam den som ger sig. C♥  


Kommentarer
Postat av: Oscar

Nu får du faktiskt skylla dig själv, du måste få veck allting annars blir det samma vis om och om igen.. jag har haft samma problem; svårt att ge sig för något man verkligen vill :) Hoppas du blir frisk snart igen

2008-02-18 @ 16:07:07
Postat av: Carmen

Gud va skönt det lät på spat :) synd att du sprang så du mådde dåligt igen, men men vet hur det är! jag kan inte heller hålla mig borta från gymmet. man har ju så mkt energi och jag känner mig alltid fräschare och piggare efter jag tränat!
krya på dig darling!
puss

2008-02-19 @ 09:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0