ät mer ägg!

70% mat - 30% träning! Så är det många som säger att man ska leva för att få ut så maximalt av sin träning som möjligt, och jag är en starkt troende anhängare till denna teori!
Det går inte att träna ihjäl sig och äta skit, nej tyvärr. För det första mår kroppen inte bra och för det andra kommer man få träna under en mycket längre period för att få något resultat. ("Haha", tänker ni. "Hon som trycker i sig semlor dagarna i ända") Men det var så sant, efter träningen brukar jag alltid protein-bomba min kropp. Men det är ju beroende på vad man vill ha ut av sin träning. Jag vill att min kropp ska må bra, känna mig allmänt sund och bygga muskler! Så, mitt råd är att efter ett träningpass trycka i sig ett ägg eller två (föredrar dem kokta), då mår musklerna super! :)
Nu har jag precis avslutat min franska och ska krypa ner i sängen med min bok! Godnatt :)
M
                                                            image188

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0