=)

Godmorgon sweeties! Jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg på bloggen pga
att jag inte kommer ha tid i eftermiddag. Det är äntligen fredag igen,
vilket innebär träning för mig. 05.30 ringde klockan, så det var bara till
att lämna den varma sängen och ge sig ut i mörkret och regnet. Gud,
vad jag längtar tills det blir ljust ute på morgonen! Dock var det lika skönt
att springa som vanligt. Men skönast är det ändå nu när jag sitter här ny-
duschad och vet att en portion gröt väntar ;) Nej, nu måste jag göra mig
iordning. Kommer kanske in bilder ikväll eller imorgon. Håll utkik! C♥ 


Kommentarer
Postat av: Carmen

Ja, sätt in bilder!!! :)
hoppas du får kul på tjejmiddagen.
Krams

2008-02-08 @ 10:13:25
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0