12.10

Vi hade en lektion till och slutade 12.10 istället för 10.30. Men ändå... Varför klaga?! :)
Bra med mattelektion eftersom provet på fredag närmar sig och hade en del frågor tilsammans med C att ställa.
Jag undrar ALLTID varför vi inte får göra våra prov tillsammans. Eftersom vi räknar tillsammans alltid,
och löser allting tillsammans så tänker vi också bättre tillsammans. På gott och ont. Men mest gott.
Det onda är ju att vi inte får göra proven tillsammans, och då tänker vi ej lika bra. Kanske lite svårt att sätta sig in i, men ändå! :)
Förövrigt gick kemiprovet superbra för oss båda! Är överlycklig! Högt (tycker jag) över medlet i klassen, så det kändes skönt.
Efter skolan lunchade jag med Louise och sedan drog vi en snabbis på HM, där jag kollade ut ett par skor jag förmodligen ska inhandla - men vi får se. Hinner kanske åndra mig! Haha.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0