ARRHG!!

Jag är på grymt dåligt humör idag. Riktigt jäkla super duper dåligt humör.
Sådär så att det nästan blir lite farligt att komma nära mig. Det behövs inte
mycket för att jag ska ge dig ett snäsigt svar eller rent av en smäll i nacken.
ÅÅÅÅHHHHH jag stör mig på allt som kommer i min väg. En prasslande påse
och det är kört. Ett smaskande ljud och jag ger dig en örfil.
Det värsta är att jag inte riktigt vet varför jag är så sur. Eller egentligen är det
rätt så självklart när jag tänker efter: NV. Jag är tillbaks i de gamla sunkiga
lokalerna med de gamla vanliga lärarna och den gamla vanliga köldtemper-
aturen som min kära skola vägrar ändra på. Jag har redan fått ont i mina
leder och knäskålar och är säker på att det är köldskador! Jag tänkte nyss
vara lite duktig och räkna lite matte, men nä min hjärna verkar helt ha tappat
gnistan under sommaren och allt jag tidigare kunnat är glömt!
Nu måste jag bara ta en paus i skrivandet. Har så ont i mina sönderfrostade
fingrar. Hela min kropp skakar så att jag tvingas ta tag i armstödet på min super
obekväma stol. Fy fan för skolan..
Nej nu slängde jag matteboken i soptunnan. Jävla NV. Funderar på att låta den
ligga där faktiskt. Iaf tills jag lugnat ner mig..
Jag försöker tänka att det är sista året nu. Försöker tänka på alla roliga fester
som jag kommer få uppleva. Men nej, inget hjälper. Jag är och kommer förbli
bitter! Funderar på att snöra på mig löpskorna och springa tills jag kräks. Men
nä klockan är över nio. Istället ska jag cykla och köpa mig en jäkla nektarin
eller ett nedrans äpple. För det finns ingen frukt hemma!! Sen borde jag läsa
lite i Elsa Beskov boken. Nä nu blev det helt fel här- Selma Lagerlöf var det. Den
ska vi läsa på svenskan. Jag fick stress-läsa ut Jenna Jamesons bok bara för
att jag ska kunna läsa Selmas utan att blanda ihop de två berättelserna. Kul
liksom om läraren frågar vad boken handlade om och jag börjar tala om lapdance
och galet sex... Något jag mkt väl skulle kunna lyckas med.
Trodde att jag skulle kunna skriva av min ilska. Men icke. Inget hjälper mig just
för tillfället. Känns som djur kryper under min hud och äter mig inifrån.
Och sen var friskvården inte alls som jag trodde heller. Näääää vilken skitdag
asså! Nu ska jag gå ut och lägga mig på gräsmattan bland alla tusen flygmyror
och hoppas på att bli uppäten. C
 

Kommentarer
Postat av: Carmen

Oj någon är arg! jobbigt att va tillbaka i skolan :(

ni verkade ialf haft kul i sommar :D fast kanske ingen tröst just nu.



Jag börjar bli nervös över min resa nu... åker om 3 veckor.

Hoppas du känner dig bättre idag :)

Kram

2008-08-22 @ 09:00:04
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0