Godmorgon, godmorgon

Jag har nyss ätit frukost och klockan är ett! Det är ovanligt sent
för att vara mig. Tror att min ihållande förkylning gör att jag kan
sova så länge. Hade varit skönt om den ville gå bort snart..
 Idag blir det en slappedag, kommer ju inte så långt när jag har
hunden att passa. Men det gör inte så mkt för Alice är mitt lilla
bebisbarn.
                              
Imorgon drar jag och Kajsa dock till Helsingborg. Vi ska övernatta
i hennes systers lägenhet. Mysigt värre med picknick och grejer.
Hoppas på lite bättre väder bara. Nu känns picknick kanske inte
så jätte lockande..

Förresten måste jag bara tala om en sjukt störig sak! Jag har spanat
in en klänning på topshops hemsida under en tid. När jag tillslut bes-
tämde mig för att slå till verkar den vara slut! Irriterande eller vad?
Så här bamse fin var klänningen:
                                    
Nä, nu ska jag kolla på kung fu panda och knapra halstabletter! C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0