Älskade fredag

Borde nog börja med att ursäkta mig för mitt agressiva inlägg
igårkväll, hihi. Efter en god fruktsallad var jag på topp igen :) Så
lite kan behövas ibland. Dock har inte mina konstiga darrningar
gått över. Någon som vet vad det kan vara? Låter som näringsbrist,
men det har jag då rakt inte! Kan bero på klimatet.. Åhh längtar tillbaks
till Barcelona!!  
Ikväll ska jag mest mysa runt i mina fårskinns-tofflor och ta det lungt med
en film eller liknande. Imorgon blir det kräftskiva (trevligt värre!) och på
söndag har jag en del projekt att ta tag i.
  Nä, trevlig kväll får man väl ta och säg!

Barcelona 08


  
                                           C

Kommentarer
Postat av: Carmen

Din jävla neger ;)



Åh vad jag blir sugen på en charter!!!

Kram

2008-08-22 @ 22:53:07
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com
Postat av: Carms

Ni är dåliga på att uppdatera :/ antar att ni har fullt upp i skolan?! ser framemot när ni börjar skriva lite oftare igen.

Ha en trevlig helg pinglor :)

Kram

2008-08-29 @ 09:00:26
Postat av: Carms

Åh så du funderar på au-pair? Till USA då eller? hur går det med körkortet? bra att ha om du ska åka :) jag funtar på att åka iväg direkt igen på hösten, vi kan åka till samma ställe :P jag funtar på kalifornien. vill ha sol! tänker att universitet kanske kan vänta ytterligare ett år. Jag behöver inte ta mer studielån om jag åker som au-pair och har ändå råd att betala tillbaka på det undertiden. Jag vill inte ge upp min dröm om landet där borta. Även om England och Spanien känns som en bra början ;) Jag är nervös, men konstigt nog lever jag mer i nuet än jag någonsin gjort. Kanske tränger jag undan tankarna på att jag åker om 2 veckor. Det som skrämmer mig mest är hur mkt pengar jag fått ut från CSN! Hua. Fast allt ska typ betalas in direkt. Men vad gör man inte för att få uppleva saker här i livet?



Kul att höra ifrån dig :D och hoppas verkligen vi kan göra nåt kul nästa sommar eller i vår!

KRAMAR

2008-08-29 @ 15:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0