Söndag

image579

Sådär ja, nu var det söndag igen. Jag är inget större fan av denna dag. Men det
blir bättre och bättre märker jag. Söndagen behöver ju alls vara den ruttnaste
dagen på veckan! Jag ser inte den som "helgens slut" längre, utan ist "en dag
närmare sommarlovet". Så nu vet ni det :)

Bloggen har uppdaterats dåligt i helgen, vilket jag ber om ursäkt för. Men en
snabb sammanfattning av helgen följer:
Fredagskvällen började med förfest hos Kajsa, som alltid var det jäklans kul!
Därefter bar det av mot grand. Jag och Kajsa gick dock hem efter drygt en timme.
Det var inte alls kul ute, gick ju för katten inte ens att dansa. En stor besvikelse. 
Varför kan det aldrig fortsätta i förfestens goda tecken?
Lördagen var väldigt lugn och skön, orkade inte gå ut på grund av det pissiga
vädret. På kvällen var familjen bjudna på middag, det innebar att efter middagen
fick jag bege mig av hem igen för att agera hundvakt. Men det gör jag faktiskt
med glädje åt Alice. Det är en riktig hund det, min lilla solstråle. <3
Söndagen (även känd som idag) började med en springtur i det jätte fina vädret.
Klarblå himmel och sol. Därefter blev det en riktig söndagsfrukost med nybakta
bullar och färskpressad juice, frukosten är lätt dagens bästa mål (iaf på helgen).
Bio-planerna inför kvällen verkar dock inte bli av. Men jag är glad ändå :)

Hoppas att ni haft en underbar helg! C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0