Soliga söndag

Så sitter man här, klar med engelskan och ett leende på läpparna! Känns riktigt gött måste jag säga.
Kvällen igår var väldigt slitsam! 2 servitriser (Jag o min vän) på 90 gäster! Vilket medför, enligt min underbara huvudräkning, att jag var tilldelad 45 pers! Ja ni kan ju tänka... Fyll apå buffé, springa runt till alla bord och fylla på vinkaraffer, duka av, duka in, städa av, koka kaffe, smälta choklad, diska m.m. m.m.... Haha!
Det var vädligt stressigt, men tiden gick fort i alla fall! Och vid kl 1.00 på natten var jag hemma efter att ha dansat en sväng med Rebecca (min vän) på dansgolvet och sedan ringt till J för att bli hämtad!
Nåväl, det känns värt det i alla fall nu dagen efter... När man sitter här 750 :- rikare =)
Nej nu ska jag ut o sätta mig i solen en timme, för att försöka på lite färg i nyllet! Ska också börja på en ny bok...
Ha det fint!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0