Snart helg

Veckan har gått i ett rasande sken, hallå var tog den vägen egentligen?
 Brukar vara så när man har prov sent i veckan, då gör man allt för att
just den dagen inte ska komma. Därför kommer den förstås alldeles
för fort. Nu är dock denna dagen över vilket innebär en ynka skoldag innan
helgen börjar :) Förövrigt kändes provet rätt bra, tror jag iaf (!?). Svårt att veta
om man uppfattade frågorna rätt när man inte kunde fråga- läraren är nämli-
gen sjukskriven...Skulle kunna skriva hur galen jag är pga detta, men det orkar
jag inte. Är på för gott humör :)
Tidigare idag när jag satt och snokade runt på nätet hittade jag ett super fint
armband (kommer från cocoo.se). Hade passat till lite brunare sommarhy.
 Mums!

Nu ska jag läsa i Bergdorf blondes, måste läsa ut den snarast! Egentligen är
jag mer sugen på att träna eller gå en riktigt lång runda.. C♥

image595


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0