skönt (igen)

Gud vad härligt! En promenad behövde jag verkligen, riktigt skönt! Harry och jag traskade runt i Kristianstad i ca 100 minuter, vilket är en perfekt runda faktiskt! Nu väntar fika, det vill säga skorpor och kaffe, under filten tillsammans med min bok :)
(Gud vad jag tjatar om den där boken, men den är verkligen bra! Haha)
Ps. JAg såg en mycket söt klänning när jag gick genom stan i Cubus skyltfönster, så jag skulle gå in och titta på den nu. Men när man går in på deras hemsida möts man av en reklamfilm med BARN!! Jag klickade ner sidan direkt, nu känner jag inte alls för den där klänningen längre...
M
                           image565
                                             Jag och Harry!
                                      -
Min sanna kärlek, haha.

Kommentarer
Postat av: Carmen

Söt vovve!

Lite avis på er två som har en liten kompis att gå långa promenader med... låter så mysigt!

2008-04-10 @ 09:27:28
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0