sin, cos, tan

Hej hopp! Ingen matte gjord ännu, men inget dåligt samvete för det inte. Håller på att träna på mitt Friskis pass som jag ska ha på gympan nästa vecka, lite nervigt måste jag säga. Men men, det går som det går - förhoppningsvis bra! Ska bara försöka sätta in det sista, har hittat den perfekta avslappningslåten nu iaf :)
Antar att mamma blir försökskanin eller något, haha. Men det är ju en vecka kvar ändå och allt ju som sagt nästan klart så det ska nog gå bra :)
Kom just på vilken tur det är att den bilden som är där uppe, på mig, C o våra underbara vänner är mörk! (eller iaf människorna). För er som ville veta har jag ett par fruktansvärda flanell (noppiga dessutom) pyjamasbyxor på mig! Haha. Men pyjamas ska man inte förolämpa, det är härligt!
Nej nu ska jag laga lite mat till mig och J :) Korv och makaroner, min specialitet! (ska jag va ärlig kan jag inte så mycket annat).       
Puss!
M
                        image562
                                                 B1 & B2              
                                                
(C & M)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0