nv in a nutshell

             

Min stackars hjärna är helt snurrig. Denna skolveckan är knas.
Tusen olika lektioner inställda och allt är allmänt vimsigt. Började
med att historian och spanskan var inställd igår. Idag visade sig 
psykologin vara inställd, imorgon är det spanska och engelska 
som är inställda, på fredag är engelskan, biologin och kemin inställda.
Jag känner mig aningens virrig. Inget är sig likt. Men jag bör inte klaga,
bättre inställda än tillagda lektioner. 

Idag lyckades vi skjuta fram matteprovet tills onsdag nästa vecka 
istället för denna fredagen. Dessutom fick jag lite hjälp på lektionen
också. Nu är jag därför oerhört lycklig, och hoppas på att känslan sitter
kvar länge :PDock sitter jag här och intalar mig själv att jag ska vara duktigt
och plugga mycket idag (yeah right..). C♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0