något nytt

Nu har jag satt ihop en ny header till bloggen. Inte den allra hightech:aste,
men bättre än den andra iaf (som var närmre 3 år gammal).
Nu blir det till att beta av några avsnitt av sex and the city.  Nej, det blir spanska-
plugg istället. Ska vara en duktig flicka idag. Och om jag hinner blir det såklart
satc. 

Update
Nu har jag pluggat i en och en halv timme, vilket har känts som en hel evighet.
Jag har tappat intresset för spanskan helt. Blir för mycket för att det ska gå och
plugga in. Nu tänker jag minsann å da inte sitta här och häcka längre!
C♥ 

Kommentarer
Postat av: Carmen

Riktigt high-tech tycker jag :P jättefina foton på er :)
Jag vill också bo i NYC med utsikt över Central park, ska vi flytta tillsammans? haha.
Kram

2008-04-04 @ 15:26:50
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0