Miu Miu

                          image541

Jag har aldrig varit någon väskälskare. (Men skor däremot... Ser jag ett par skor

jag vill ha måste jag nästan få hjälp att komma ut från affären, för att inte bli
totalt bankrutt.)


Men jag måste erkänna: vissa väskor får det att rycka till lite extra i shopping-
nerven. Just nu bara måste jag ha en väska från miu miu (jag vill vara rik!!).
Hur fruktansvärt  fina är inte dem liksom? Får lite ont i magen när jag tänker på
att min budget inte räcker till, det är nästan så jag fäller en tår. Efter ett tag
kommer dock mitt förstånd tillbaks och jag inser hur äckligt dyra de där väskorna
verkligen är. Men kanske om några år? C♥

   

         


Kommentarer
Postat av: Carmen

Jag har däremot alltid varit en väsk-galning! och jag avgudar Mui mui. Hittade en riktigt snygg kopia i Turkland i somras, men även den var för dyr så jag pallade inte. Ska checka asien! (hittar jag en billig kan jag köpa en till dig med!).
Har däremot hittat en underbar väska på Accessorize som jag bara måste ha! endast 550 pix och den är gorgeous, färglad med broderade stenar och pärlor och väldigt Ibiza-sommar-aktig. Kärlek vid första ögonkastet.
Aja, har du haft för dig på lovet?
Jag har shoppat alldeles för mkt på sistone, bl.a. på American Apperal. Typ finkammat deras butik hihi.
Puss

2008-04-01 @ 12:35:02
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0