min dag

Matteboken ligger fortfarande kvar i väskan. Några tillfällen har jag tänkt:
"Nej, nu ska jag börja plugga". Men då har jag plötsligt fått ont i magen och
känt ett stort behov av att vila en stund.
Jag kan inte ta upp bokj*vlen. Det går inte. Jag hatar den. Väldigt, väldigt mycket.
Det är något som gör mig illamående bara jag ser den. Sammanfattningsvis har
jag varit ineffektiv på mattematik-fonten idag.

Men jag ska inte hänga läpp. Har varit grymt effektiv på alla andra fronter. När
jag kom hem (16.10) fixade jag lite mellis och satte igång datorn för att se vad
jag missat under dagen. Därefter gjorde jag all min spanska (som jag borde
gjort förra veckan). Efter det tog jag med alice på världens promenad, gick även
in till stan och hämtade mammas cykel. Stolt! Efter det fixade jag med maten
och sen åt vi. Jag har även gjort lite research på historian. Med andra ord har jag
hunnit en hel del.
 
Nu tänker jag baskemej kolla på en film. C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0