Jag gör allt!!

Hjälp! Jag satt nyss och bläddrade i nya nummret av ELLE och hittade
världens perfektaste sommarklänning. Jag måste ha den, till alla pris.
Om jag så ska behöva åka jorden runt för att få tag i den så ska jag
baskemej göra det! Glöm alla andra kärlekar jag haft till klänningar. Detta
är äkta. Jag föll pladask med andra ord. Har dock inte sett den i
verkligheten, men bara den är hälften så fin är jag nöjd. Modellen på bilden
gör ju inte precis den fulare om man säger så :P Dessutom är skorna
helt lovely! Ska ringa Gina Tricot (i malmö) så fort jag kommer hem från skolan
imorgon! C♥ 

         

Kommentarer
Postat av: Frida,

du är inte ensam om att älska den ;D

2008-04-17 @ 21:12:50
URL: http://frudling.blogg.se
Postat av: Carmen

Carran, jag älskar den också!
Men du om du vill kan jag köpa den här om jag ser den? Vi har väl samma storlek? Vi har ju ett antal Gina Tricot här... så jag lär kunna scana stan.
Kul att du blev så härligt shoppingsugen som jag blev av Elle. Älskar den tidningen! (älskar iofs alla modetidningar, hehe).
Trevlig helg på er tjejer!
Puss

2008-04-18 @ 09:56:18
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0