Home

Hej! Igår kom jag hem från la France och Strasbourg. Det har varit en superbra vecka, verkligen!
En otroligt söt stad med mycket att uppleva, bilder kommer senare idag eller imorgon :)
Shoppade lite grann så det var ju  också bra.
Har lite ångest inför matteprovet på onsdag men det får gå som det går, haha! Jag har inte  räknat på två veckor nu så jag får väl ta tag i det snarast... Nu ska jag o J ut och springa sedan får vi se vadsom händer!
Igår bar det direkt efterhemkomsten av till Kristianstad IP, handboll såklart! Inget att prata om mer än det var en underhållande match! Var på riktigt paryhumör igårkväll, men J ville vara hemma - så så blev det :)
Partyt får skjutas upp till nästa helg, då det definitivt ska bli av :) Ha det bra!
Puss
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0