Helg =)

Så var det helg! Så jäkla skönt, även fast veckan inte varit allt för plågsam och trots att den rullat snabbt framåt känns det alltid lika skönt att vara ledig i två dagar! =)
Det  blir en lugn helg, ikväll blir det att titta på fotboll och imrogon ska jag inta rollen som servitris! (lugnt?!)
Efter fotbollen bär dte hem till J för lite mys och film =)! Hoppas det går något avsnitt av Miami Ink ikväll...
Länge sen jag såg det, saknar Ami och gänget - beroende?!
Är det någon som vet om man kan köpa säsongerna?
Btw, idag såg jag o C en läskig typ i matis, som det visade sig jag "nästan" kände (men bara nästan):S! Världen är liten, och det mest oförväntatde är förväntat - eller?
Men som sagt, snart blir man inte förvånad över något längre... Barnmord, kunna se vilket kön barnet har efter endast någon vecka och inte minst - "mördarsnigel-frågan" på riksdagsnivå!
Vart tar världen vägen?
Ha en bra helg!
M

Kommentarer
Postat av: MALMBERG

Yepps, Miami Ink gar att kopa pa DVD har borta i staterna i alla fall. Har redan kollat vart sasongerna finns att inhandla om det skulle vara natt du vill satsa pa nar du kommer over! :) puss och kram

2008-04-18 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0