Godmorgon måndag!

Så vare det ännu en gång en ny vecka och en  härlig tanke som slog mig imorse var att det bara är 2 månader kvar i skolan, underbart :)! Sedan väntar ett låååångt och välförtjänt lov.
Ni anar inte hur gott det var med en vanligt svenskt frukost à la Kajsa imorse, den franska "petit dejuner" har dödat mig långsamt. - För den är verkligen petit! Så imrose slog jag till på både ägg, all-bran och grovt bröd :)! MUMS!
Tur man gick upp i tid.... Tänkte tagit mig en joggingtur, men som vanligt bangade jag, givck en runda med Harry istället. Jag avundas verkligen C som orkar och är så diciplinerad att hon kan springa på morgonen, det gör jag verkligen! För jag klarar inte det, inte före kl 10.00! Haha. Det blir jogging efter skolan eller ikväll istället, träningen är också något jag saknat i Frankrike.
Nej nu så bär det av till skolan, ett tag sen man var där (OBS! - Märk att jag inte skriver att jag saknat eller längtat).
Ha en bra dag alla :)
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0