Gener, kromosomer och trötthet

Så sitter man, eller jag sitter - eller nej, fel igen. Jag springer runt och är rastlös, fats jag är nog inte rastlös egentligen. Jag vill nog bara undvika Mendel och co. Inte supersugen på att plugag biologi till provet imorgon, jag erkänner. Men ja, det får gå som det går som vi brukar säg! Ska iaf sätta mig någon timme och verkligen nöta, det måste jag haha!

Annars har dagen varit bra :)! Är glad att våren är här, även fast den kanske inte vista sin bästa sida idag så känns den ändå i luften. Imorgon längtar jag tills efter skolan! Då blir det långpromenad (om vädret tillåter), fika och sedan hem till J. Och det bästa av allt - inget plugg :)!

Nu ska jag checka in forever.21 hemsida (ännu en gång), jag och C ska nog beställa snart! :) Väldigt snart hoppas jag! Haha. Ha det fint :)

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0