festens pärla

Om jag känner mig snygg när jag går ut får jag oftast en kul kväll. Jag
blir lite småsur om jag ska behöva använda något jag tidigare haft på
mig. Då börjar kvällen dåligt och fortsätter gärna i de spåren. Därför
kör jag på det säkra före det osäkra och köper något nytt inför varje
utgång (det är tur att jag inte går ut extremt ofta med andra ord). Blir
sminket misslyckat, vilket dock inte händer så ofta nu i och med i.d., 
kan det bli riktigt illa. Nu låter jag väldigt ytlig, men det är tyvärr dagens
sanning. Men jag står dock för "less is more", det har visat sig vara väldigt
sant. Det får ju aldrig bli för mycket. Oj, vad jag babblar på. Det jag ville få
sagt var att jag på nästa fest skulle vilja vara klädd i klänningen nedan. 
Jag hade definitivt fått det djävulskt kul. Men till vilket pris? Jo, 9 427 en-
kronor. Nä, någon måtta får det vara. Men drömma kan man alltid. C♥

image580
   

Kommentarer
Postat av: Carmen

Varför är det snyggaste alltid dyrast?! Orättvist mot oss med smak.

Jag blir också alltid missnöjd om outfiten inte känns rätt! Då vill jag inte gå ut. Och jag vill också ha något nytt varje gång annars känns det så tråkigt. Jag slösade rejält med pengar som 18åring med andra ord när jag var ute varje helg. Nu har jag lugnat mig... men förra utgången lyckades jag köpa 2 klänningar från AA. Så nästa ska användas vid kommande utgång ;) Ett bra tips för att slippa sista minuten-panik och prova hela garderoben och fortfarande inte vara nöjd.

Kram!

2008-04-14 @ 10:27:29
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0