Fantastique

Som C sa, vädret har varit helt fantastiskt idag! Direkt efter skolan bytte jag om till träningsouftiten och tog en 50 miuters power-walk med Harry. Alltid lika skönt! Tog dock lite för mycket kläder på mig, man är ju van vi dessa sommartempereatuera - men jag vänjer mig mer än gärna!
Tyvärr kunde inte C hänga på :( Eller kunde och kunde, men Alice var ej hemma så vi väljer att skjuta upp vår gemensamma promenad till onsdag eller torsdag. Ser framemot det, väldigt mycket! =)
Körde en runda med mamma, det går faktiskt rättså bra nu med körningen... Måste bara bli lite bättre på vägmärken, så jag vet vad jag får göra och INTE göra. Haha.
Vi körde hem och fikade en sväng med J och hans familj - mys :)
Nu blir det popcorn, länge sen jag åt det nu... Konstigt nog.
Ha det fint!
M
                             image605

Kommentarer
Postat av: Carmen

Tjejer, vart har ni tagit vägen? :P

2008-04-29 @ 12:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0