En dag kvar...

Så sitter jag här hos J och ska snart skölja ur min inpacking, känns alltid lika skönt när man tar hand om sitt hår :)
Längtar till kl 15.00 imorgon, då skolan ringer ut till helg! Men måste ändå säga att veckan gått ovanligt fort, skrämmande men jädrigt bra :)
Ska bli skönt med helg, då jag inte kommer plugga på något speciellt mycket - i alla fall inget tråkigt!
Ska göra lite eng men annars blir det lugnt :)
Nej nu så kallar "avsköljningen" - btw! Klänningen från Gina är helt underbar, man bnlir sjukt sugen...
Men jag måste hålla mig i skinnet (framför allt i mina pengar) tills jag kommer till USA - för där ska jag spendera med stort S!!
Ha det fint!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0