deo eller dildo?

Äntligen fredag, gud vad jag längtat - och gud vad skönt att den är här! Och att vi slutat skolan för dagen, även fast vi haft många lektioner inställda och en allmänt slapp dag så var det skönt att komma hem :)!
När jag o C skulel cykla hem fick jag tanken om man skulle säg till en person som luktar svett; "köp en deo" istället för "trevlig helg" - med samma glada tonläge. (ja det är en lång historia bakom det där med svettiga personer). Och så skulle C dra till med det (fats ut i luften förstås, och inte till någon). Fast meingen blev fel och dte blev "köp en dildo". Hahah, det är nog en sådan där intern grej som ni inte förstår - men kul var det!
Det bästa var ändå att hon inte tänkte på att hon sa "dildo" istället för "deo". Det var det bästa, helt klart!
Nej nu ska jag vila en stund och sedan göra mig i ordning för kvällens festligheter :)
Ha den härlig fredag om vi inte hörs mer!
M
                         image574 VS           image575


Kommentarer
Postat av: bloggenkät

Hej!
Gå in och svara på enkäten, tack =)

http://bloggenkat.blogg.se/

2008-04-11 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0