btw...

C och jag kom o prata om tatueringarinna idag - vilket C visade inan m Gisele o Gynnin!
Jag är galen i dem, det är så snyggt. Tror att "Miami Ink" satt sina spår i mig - det är SÅ snyggt!
Dock är det inget själv jag skulle göra... Iaf inte över hela armarna - vilket jag älskar! Tänk om man ångrar sig?!
Usch, hemska tanke!
Nej ibland önskar man att man hade lite Gynning i sig - att leva för nuet och bara göra det som faller en in för tillfället. (Om ni inte visste det är det det som gör henne till världens coolaste människa).
Men som den vanliga, tråkiga, oroande, framtidstänkande svensson-svensken jag är får nog nöja mig med en stjärna/hjärta på handleden eller något mindre på höften, vilket kan vara jävligt snyggt det med!
M
Slänger in en bild på A Winehouse - vilkens tatueringar man kan ha olika tycke om!
            


                 
image602

Kommentarer
Postat av: lisa

Hoppas du får en trevlig kväll! kram :)

2008-04-17 @ 20:48:15
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0