beskymmer

Första skoldagen var inte alltid för krävande, endast idrott som sagt,
dock hade vi styrketest. Detta innebar att mina stackars ben hoppade
över 412 bänkar för att vara exakt. Hjälp! Det dära testet är verkligen så
omodernt något kan bli. När jag kom hem gick jag en lång promenad
med Alice, eller gick och gick vi sprang mest. Jag hade grym överskotts-
energi idag. Nu sitter jag och försöker finna krafter att börja plugga till
matteproet på fredag, men jag orkar inte. Jag måste ha hjälp av läraren
innan jag öppnar den där boken igen!

Och så är det ingen hemma som kan tycka synd om mig, bara en gnällande
hund. Därför blir det film för min del ikväll, närmare bestämt 27 dresses.
Sägs vara rätt dålig men allt är bättre än matten idag.

Förresten hade det inte varit helt fel med ett par tygskor från bensimon i vår
och sommar. Sälj hos LaRedoute.se.  
        ZoomaC♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0