Beautiful

image548

Kate Hudson åkte till Afrika med den kända fotografen Peter Lindbergh för
att ta bilder till hennes nya kampanj för eko-vänlig hårvård (folk som tänker
på miljön gillar vi starkt). Jag tycker bilderna är jätte fina, Kate är en sådan
naturlig skönhet som det alltid lyser om. Blir man inte grymt sugen på att
resa till Afrika föresten?  



Btw, var det någon annan än jag här som såg den nya serien Cashmere Mafia
på 3:an igår? Jag måste säga att jag blev grymt besviken, vilket skit! Och detta
skulle typ vara det nya Sex and the city? Borde vara olagligt att nämna de två
serierna i samma mening. Aja, man får väl ge det en chans till. Men bara en..
C♥


Kommentarer
Postat av: Carmen

Inget ska någonsin vara som Sex and the City! Någonsin.

Och kate är jättesöt! :)
Jag är jättesugen på Sydafrika. En tjej som jobbade på caféet förrut är där och jobbar nu, hon älskar det! Alltid sol och väldigt fräscht (vilket man ju inte riktigt tror om Afrika).
Kram!

2008-04-02 @ 12:51:43
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0